Jak spolupracují firmy provozující hazardní hry s online prodejci?

Dnes, v době informačních technologií a pokročilejšího ovládání internetového prostoru, můžete stále častěji vidět reklamy vysílající nejlepší sázkové kanceláře nebo inzerující určitý produkt, který je nabízen se slevou. Ale vidíte často kasina v takových reklamách nebo při běžném nakupování online? Ne příliš často? Pak je pravděpodobnější, že jste mu nevěnovali příliš pozornosti!

Zdálo by se, že jde o dvě zcela odlišné oblasti života lidí: hazardní hry a nakupování online jsou dva konkurenční obory, jejichž cílem je poskytovat uživatelům své služby, a tedy vydělávat peníze. Přemýšleli jste ale někdy o tom, jak úzce spolu souvisejí? A jaký přínos to přináší každému z nich, protože jsou to dva generátory zisku a je úžasné, proč jedna oblast umožňuje druhé vydělávat na vzájemném propojení.

Pojďme si promluvit a uvést věci na pravou míru

Spojitost mezi hazardními hrami a internetovými obchody
První věc, která každého napadne, je: jak mohou být vůbec propojeny? Ve skutečnosti je však tato souvislost mnohem mnohotvárnější, než můžeme vidět pouhým okem. Při zvažování takto citlivé otázky může právě pečlivá analýza pomoci odhalit všechny souvislosti.

Prvním je reklama

Mnohá kasina spolupracují přímo s online platformami a umožňují vám propagovat vlastní značku v rámci svých propagačních akcí na produkty nebo zboží a také na svých oficiálních webových stránkách. Kasina zase platí za tento druh reklamy samotným majitelům obchodů a na oplátku získávají proud zákazníků z internetových obchodů.

Například konvenčně přijde do internetového obchodu, člověk si chce koupit videohru, prochází možnosti, provede nákup a najednou se objeví před reklamou kasina, které dává za registraci roztočení zdarma. Osoba, která je vášnivý o hrách, takový návrh s obrovskou pravděpodobností, zájem a láká, což znamená, že půjde na platformu a začít hrát.

Nezřídka se stává, že zákazník uvidí reklamu ještě před nákupem a transakci nedokončí, ale rovnou přejde na web s hazardními hrami a začne hrát zdarma. Pro obchody to není ziskové, ale kasina z partnerství platí dost peněz, aby toto partnerství fungovalo co nejdéle.

Druhým důvodem jsou propagační akce

Ano, ano, mnoho online zdrojů zašlo tak daleko, že uzavřely těsné partnerství a nabízejí při nákupu z internetového obchodu na konkrétní kategorii zboží bonusové kódy nebo mince v kasinu. Osoba, která si koupí žehličku, tak získá promo kód pro kasino a může jej aktivovat na konkrétním webu. Díky tomu mohou herní platformy přilákat nové návštěvníky, a tím i nový tok peněz. Samotní hráči také získávají privilegium bezplatných her na některých hracích automatech a mohou hrát zdarma.

Třetí je loterie

Dnešní kasino je mnohostranný zdroj, který obsahuje nejen standardní automaty, ruletu, 21 a další hry, ale také sekce se sázkami, turnaji a dokonce i loteriemi. Proto se často stává, že při nákupu v jakémkoli internetovém obchodě za určitou částku dává služba zákazníkům losy zdarma, přičemž losování probíhá právě na stránkách kasina. Tento přístup přitahuje spoustu uživatelů a návštěvnost se zvyšuje, protože každý chce vyhrát cenu zdarma. Tyto loterie se obvykle konají v rámci konkrétního kasina, což znamená, že účastníci nemají jinou možnost. Účastníci tak nemají jinou možnost než přejít na webové stránky a navštívit sekci s loteriemi. Souběžně s tím se každý může zajímat o hazardní hry a vyzkoušet si jiný druh zábavy.

Za čtvrté, pořádání miniher

Ani tento druh spolupráce není výjimkou. Ačkoli malý počet platforem, ale stále existují, které mají mini kasinové hry ve funkčnosti svých webových stránek. Kupující, který listuje nabídkou zboží, tak může spatřit barevné kolo štěstí, které v tomto obchodě losuje slevu nebo odměny v kasinu zdarma. Nakupující kliknutím na aktivní tlačítko spustí hru a získá určitou výhru, která se mu může stát při splnění několika podmínek. Poměrně často taková podmínka spočívá v registraci na platformě kasina, která zvyšuje zákaznickou základnu společnosti.

Za páté – značkové zboží

Ačkoli jsou taková partnerství ještě vzácnější, dochází k nim i dnes. Některé společnosti, které vytvářejí plodné partnerství, se dohodnou na kombinaci vlastní výroby a značky online kasina a zároveň vydávají limitované kolekce některých společných položek. Například vydání trička s logem kasina, jehož koupě přináší kupujícímu určitá privilegia. A taková spolupráce skutečně funguje, takže takové zboží dnes není neobvyklé.

Za šesté, slevy

Další možností je samozřejmě partnerství s kasinem jako sponzorem. V tomto případě internetové obchody nabízejí uživatelům slevy na řadu produktů z určité kategorie, šíří reklamu o této štědrosti a zároveň prezentují sponzora akce – vlastní webové stránky kasina. Hazardní platformy z takové spolupráce zdánlivě neprofitují, ale věřte mi, že z přílivu nových hráčů získávají mnohem více, než o kolik přicházejí na slevách, takže nikdo není odstrčený!

Závěr

Nyní je zřejmé, že korelace mezi takovými zcela odlišnými sférami je nejen zřejmá, ale je také neuvěřitelně zřejmá. Společnosti profitují z výměny zákazníků, což znamená, že tento druh dohod bude vždy a všude přijatelný, a to i mezi zdánlivě nesourodými oblastmi lidského života.

Rate this post

Uveřejněno

v

od

Značky:

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *