Deal Extreme- platby a reklamace

Deal Extreme- platby a reklamace

Než se pustíme do nakupování na čínském internetovém obchodu Deal Extreme, neměli bychom přehlédnout základní informace o tom, jakým způsobem probíhají platby, jaké způsoby plateb jsou akceptovány a jakým způsobem můžeme zažádat o reklamaci zboží.

Podívejte se na nabídku zboží na DX.com

Platby na Deal Extreme – DX.com

Vzhledem k faktu, že internetový obchod Deal Extreme patří k hojně navštěvovaným webům, ze kterého nakupují zákazníci z celého světa, přizpůsobil se tomu i web, který akceptuje platbu většinou běžně dostupných platebních karet.
Výhodné nákupy z Číny
Pro české nebo slovenské zákazníky tak může jít převážně o platební karty značky Visa nebo MasterCard. Díky tomu můžete uzavřít celkovou objednávku přímou platbou prostřednictvím vaší karty. Kromě platebních karet jsou zde akceptovány i jiné různé druhy platebních systémů. Méně známou, ale také používanou možností, je platba prostřednictvím služby WebMoney.

mastercard

Při placení na internetu musíme pamatovat, že naše data předáváme cizím osobám, o jejichž záměrech si nemůžeme být vždy zcela jisti. Placení kreditní kartou se proto vystavujeme riziku, že můžou být naše data zneužita a záměrně tak vystavujeme náš bankovní účet nebezpečí. Z tohoto důvodu raději doporučujeme využívat ověřené platební služby, jako je například PayPal.

Vlastníme-li účet u PayPal, máme skvělou možnost, jak uzavřít platbu. Prostřednictvím účtu na PayPal můžeme zboží zaplatit, ale zároveň také rovnou potvrdit adresu doručení, kterou si web načte přímo z našeho PayPal účtu. Využitím této možnosti zároveň eliminujeme pravděpodobnost vzniku chyby v zadávání adresy doručení. Také si můžeme ušetřit určité množství času, který bychom jinak museli strávit zadáváním veškerých dat do formuláře.

paypal_logo

Jednoduše řečeno, využívání platební brány PayPal přináší velké množství výhod.  Hlavní výhodou je ale zcela jiná možnost, kterou můžeme při placení prostřednictvím PayPal uplatnit. Dojde-li k problémům s doručením zboží – ať již ztrátě nebo záměrnému nedoručení do stanoveného data, můžeme podat žádost o navrácení zaplacené částky zpátky. Díky tomu se nevystavujeme riziku, že bychom o naše peníze v případě problémů přišli.

 

Reklamace zboží na Deal Extreme

Pokud si již objednáme nějaké zboží, měli bychom vědět, co můžeme dělat v případě, že nám nebude zboží doručeno nebo pokud bude doručené zboží vadné.  V případě, že zboží, která nám přišlo, chceme navrátit, měli bychom zboží vyfotit, kontaktovat provozovatele Deal Extreme prostřednictvím jejich kontaktního formuláře a vyčkat na odpověď.

Skvělé dárky z Číny

Pokud dojde k opoždění doručení nebo pokud čekáme déle, jak 20 pracovních dnů od vyřízení objednávky, měli bychom opět kontaktovat provozovatele webu. Pokud by nám zboží nebylo doručeno a pokud jsme provedli platbu prostřednictvím platební brány PayPal, můžeme požadovat navrácení zaplacené sumy zpět.

 

Ohodnoťte článek

Facebookmail